بله درست می باشد در مقایسه با قیمت خودرو ها که ارزانترین آنها نیز در رده قیمتی بالای 150 میلیون تومان جای میگیرند نصب یک ردیاب با قیمت بسیار نازل یک ضرورت تلقی می شود و شما با تهیه آن به راحتی میتوانید در صورت سرقت خودرو یا موتور سیکلت وسیله نقلیه خود را رهگیری کنید. یکی از مهمترین پارامترها برای خرید ردیاب خودرو، قیمت است؛ بهترین ردیاب خودرو ممکن است ارزانترین ردیاب خودرو نباشد و ردیابهای با کیفیت اصولا قیمتهای بالاتری نسبت به محصولاتی دارند که عموما در دسته ارزانترین ردیاب خودرو قرار میگیرند. ردیابهای OBD از دیگر ردیابهایی هستند که نیازی به نصب ندارند. از طرفی عمر باتری این ردیاب حدودا یک هفته می باشد که شاید کم و بیش خبر خوب یا بدی برای هر یک از ما باشد که اگر این مدت زمان یک هفته دیگر اضافه میشد، شاید بهتر میشد چرا که هم مدت زمان شارژ کمی زیاد است و هم از طرفی اگر در جایی آنرا مخفی کرده باشیم، خارج کردن آن کمی سخت خواهد بود. ردیاب خودرو آی آر 140 دارای یک باتری داخلی 3.7 ولت و 330 میلیآمپر است.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

باتری داخلی جی پی اس ماشین GM250 تا 72 ساعت شارژ نگه میدارد؛ یعنی هر سه روز یکبار باید آن را شارژ کنید. این ردیاب حجم کمی دارد و به راحتی قابل مخفی سازی در ماشین می باشد.از مزایای این ردیاب داشتن باتری داخلی است که در صورت قطع برق خودرو قادر به ثبت مسیر است. دزدگیرها مزایای مختلفی دارند؛ مثلا قیمتشان از قیمت ردیاب خودرو پایینتر است. 2 - جی پی اس ردیاب انواع مختلفی دارد که هر کدام برای استفاده های مختلفی ساخته شده اند . ردیاب آهنربایی خودرو مانند دزدگیر عمل میکند و با کوچکترین حرکت و لرزش، جی پی اس خودرو به کاربر خطای حرکت ارسال میکند. جی پی اس ردیاب : در ابتدا شرکتهای تکنولوژی در آمریکا بر روی یک طرح جامع کارمی کردند که بتوانند یک قطعه الکترونیکی را بر روی همه خودروها نصب کنند که از یک مجموعه سنسورهای خاص تشکیل شده و قادر به تشخیص ضربه و تصادف در خودروها باشد و بلافاصله بعد از تشخیص تصادف مکان خودرو را به یک مرکز خدمات اورژانسی ارسال کند تا در کمترین زمان کمکهای لازم به سرنشینان خودرو اعمال شود .


در سال های اخیر اکثر مالکان خودرو به دنبال خرید و تجهیز خودرویشان به سیستمی جهت جایگزینی آن با دزدگیر خودرو هستند تا از به سرقت رفتن خودرویشان جلوگیری و یا در صورت به سرقت رفتن خودرو، با هر فاصله ای از خودرویشان از سرقت آن مطلع گردیده و آن را از راه دور ردیابی، خاموش و باز پس گیرند. ردیاب آفلاین به آن دسته از دستگاه­های ردیاب گفته می­شود که بدون اتصال به اینترنت کار می­کند. در هنگام سرقت و یا انحراف از مسیر توسط راننده آن، مالک خودرو میتواند از راه دور توسط اپلیکیشن موبایل و یا کامپیوتر،مکان دقیق خودروی خود را با دقت 2 متر (هرکجای ایران که باشد) روی نقشه گوگل ببیند و مسیر های گذشته،سرعت و توقف های آن را مرور کند.بدین ترتیب خودروی شما هرگز گم نمیشود. اصلیترین وظیفه ردیاب خودرو، دریافت موقعیت مکانی متحرک و ارسال آن در بستر ارتباطی تعریف شده به سرور مرکزی میباشد. نحوه عملکرد یک ردیاب به این صورت می باشد که موقغیت مکانی خودرو توسط ماژول GPS ردیاب دریافت و توسط سیم کارت این اطلاعات به سرور شرکت ارسال می شود و شما می توانید با اپلیکشن مخصوص این موقعیت را درون گوشی خود ببینید و در ردیاب های قدیمی و جدیدترین ردیاب های کنونی نیز به همین صورت می باشد.

https://radyabeman.com/

دستگاه های GPS ، دستگاهایی هستند که برای پیدا کردن موقعیت، از شبکه ی ماهواره ای GPS که بر روی مدار هایی به دور زمین می چرخند ، استفاده می کنند. شاید کمتر سارقی بعد از اینکه دزدگیر را غیرفعالسازی کرد، به فکر ردیاب و شنود خودرو باشد! با ردیاب خودرو GM250 صدای هر سارقی را به وضوح میشنوید! IR69 ارزان قیمت ترین ردیاب قابل استفاده برای خودرو های سبک و سنگین و موتورسیکلت است و به خوبی در برابر آب، رطوبت، حرارت و ضربه عایق بندی شده است. درواقع ردیاب آفلاین تنها می تواند مسافت طی شده ی شخص، خودرو و یا موتورسیکلت را نمایش دهد. و نزدیکترین مسیر ممکن را برای رسیدن به یک مکان یا آدرس خاص به شخص نمایش می دهد و هم به صورت تصویری و هم صوتی فرد را تا رسیدن به هدف راهنمایی میکند . 5. نمایش موقعیت مکانی دقیق خودرو. برای ارسال موقعیت جغرافیایی خودرو، ردیاب از طریق sms شما را مطلع میکند. از طریق پیامک یا ارسال اطلاعات به سرور و تلفن خود.