کفپوش سه بعدی خودرو یکی از جدیدترین انواع کفپوش با کارایی بالا برای استفاده در انواع خودروها می باشد. امروزه تولیدکنندگان در زمینه لوازم یدکی و لوازم یدکی خودرو، نسخه های متفاوت و جذابی از این محصول را تولید و به خریداران عرضه می کنند.

این مرکز تمامی مشتریان را قادر ساخته استخرهای سه بعدی خودرو را به صورت عمده و مستقیم و تکی خریداری کنند. کیفیت خوب و قیمت مناسب از ویژگی های این مرکز می باشد.

ویژگی های کفپوش سه بعدی خودرو

دارای عرشه سه بعدی ماشین

یکی از قالب هایی که به تازگی وارد بازار شده است قالب های سه بعدی می باشد. این محصول به خوبی کف خودرو را می پوشاند و آن را قالب می زند. ویژگی های این محصول نظر خریداران را به خود جلب کرده و بیشترین رضایت آنها را جلب کرده است. در خصوص ویژگی های کف سه بعدی خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توسعه فناوری پیشرفته و امکانات ساخت با اسکن لیزری خودرو

زیبایی بصری نسبت به مدل های زیر

مقاومت و استحکام عالی در برابر پارگی، ضربه و شکستگی

عدم لغزش در کف خودرو از دیگر ویژگی های کفپوش سه بعدی خودرو می باشد.

آنها دارای لبه های بلند ویژه برای جلوگیری از پخش شدن گرد و غبار هستند

از دیگر ویژگی های این محصول شیارهای ایجاد شده در آن برای هدایت مایع است.

راحتی و راحتی در نظافت

استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این کفپوش

مقاومت در برابر مقاومت

موارد ذکر شده برخی از مشخصات این محصول به صورت سرفصل بود. دوام بالا و شستشوی آسان این کفپوش ها یکی از دلایل اصلی پذیرش خریداران آن است. همچنین جذابیت ظاهری خودرو و همخوانی با کف آن از مهم ترین ویژگی های این محصول است.

تنها تامین کننده خودروهای سه بعدی

تامین کننده 3D Car Sun Sun

ما به عنوان تامین کننده کفپوش های سه بعدی خودرو، انواع این محصول را مناسب برای انواع خودروها عرضه می کنیم. خریداران اولیه این محصول می توانند به صورت آنلاین از خدمات این مرکز استفاده کنند.

نمونه های مختلفی از این محصول در سایت اختصاصی این شرکت قرار داده شده است که مشاهده می کنید. برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش باید با متخصصین این مرکز تماس گرفته و راهنمایی های مربوطه را دریافت نمایید.

گارانتی تحت پوشش

بسیاری از درب های موجود در بازار دارای گارانتی مخصوصاً درب های چرمی هستند. پس هنگام خرید روکش صندلی خودرو حتما به گارانتی آن توجه کنید.

برای اطمینان از کیفیت روکش صندلی، موارد زیر را در نظر بگیرید:

در هنگام خرید به نحوه دوخت روکش دقت کنید و روکش تمیزتر و با دقت بیشتری دوخته شود، درزها خوب دوخته شده و دوخت های مختلف کاملا رعایت شود.

مهر باید محکم دوخته شود تا به راحتی نشکند.

به الگوی دوخت و شکل برش دقت کنید.

پارچه مقاوم در برابر سایش.

لباس ها نباید سریع عرق کنند.

به کیفیت، دوام و طول عمر توجه کنید.

در طول روز به سرعت تغییر رنگ ندهید.

شستشو

بررسی کنید که عناصر پوشش کوچک و بزرگ باشند.

در صورت امکان، روکش صندلی را امتحان کنید که با اندازه و تناسب صندلی ماشین شما مطابقت داشته باشد.

در انتخاب روکش صندلی خودرو به این نکته توجه داشته باشید که هرچه قطعات روکش بیشتر باشد، کیفیت بهتری دارد. کاورها معمولاً 60-70 قسمت دارند در حالی که Professional و Deluxe 170-180 قسمت دارند.


رفرنس مقاله: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-تیبا-1-جدید/