بخاری برقی چیست؟

بخاری برقی یک وسیله گرمایشی است که با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما کار می کند. این دستگاه از لوله های سفالی تشکیل شده است که در سیستم های نازک کلاف شده و انرژی الکتریکی از طریق المان ها انرژی حرارتی لازم را ایجاد می کند که باعث گرم شدن خاک می شود. سپس آن گرما به محیط منتقل شده و گرما ایجاد می کند. از اتاق های کوچک گرفته تا سالن های بزرگ و سایر مصارف، بخاری های برقی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند زیرا بخاری های گازی گاز و مشکلات دیگر ندارند.

در فصل سرما و در اتاق هایی با سالن های بزرگ، بخاری های گازی و برخی از سیستم های گرمایشی کلاسیک دیگر مناسب نیستند، بنابراین استفاده از بخاری برقی می تواند برای شما بسیار راحت باشد. وب سایت مهاجر در این مقاله به بررسی بهترین بخاری برقی سالن های بزرگ و انواع آن می پردازیم پس با ما همراه باشید:

انواع بخاری برقی برای اتاق های بزرگ

در بسیاری از مشاغل، افراد در مناطق وسیعی مانند گلخانه ها، استادیوم ها، مساجد، مغازه ها، رستوران ها، کافه ها، کارگاه ها، کارخانه ها، سوله ها و غیره کار می کنند. در فصول سرد، مردم به گرمایش فضا فکر می کنند و می خواهند فضای مورد نظر خود را با کمترین ناراحتی گرم کنند. هنگام انجام این کار مسائل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و بر اساس آنها بخاری برقی مناسب منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اول اینکه مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که برای سالن های بزرگ از بخاری های برقی با نرخ مصرف انرژی بالا استفاده می کنند. دستگاه در اندازه های مختلف تولید می شود که برای سالن های بزرگ قابل استفاده است. فن دار بودن این محصول بسیار حائز اهمیت است زیرا گرمای تولید شده توسط فن با فن بهتر و سریع تری به کل سالن منتقل می شود.

نکاتی که در مورد بخاری برقی برای یک سالن بزرگ باید در نظر گرفت این است که این بخاری ها به دلیل گرمایش قدرتمند فضاهای بزرگ انتخاب شده اند که باعث سنگینی بیشتر آنها نسبت به بخاری های برقی کوچک می شود و معمولا با برق کار می کنند. دارن کار میکنن. در سه مرحله و از بدنه ای محکم ساخته شده است. فن های نصب شده در بخاری های پرقدرت بزرگتر بوده و قدرت بیشتری دارند.

بخاری های برقی در شکل ها، اندازه ها و قدرت های آتش مختلفی تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از هر یک از آنها برای گرم کردن خانه های بزرگ استفاده کنید. معمولا بخاری برقی مورد استفاده در یک اتاق بزرگ به بخاری برقی معروف است پس بهتر است با این نام آشنا باشید تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید. بخاری های برقی در مدل های مختلفی از جمله فن دار، بدون فن، تابشی، کنوکتور، کفی، ایستاده، سرامیکی، دیواری، پلت فرمی، روغنی و ... استفاده و تولید می شوند. و ما در این مقاله مهمترین آنها را بررسی خواهیم کرد. ما هزینه کردیم:

بخاری برقی فن دار

یکی از بهترین بخاری های برقی معروف به بخاری برقی بخاری برقی فن دار است که برای استفاده در سالن های بزرگ ایده آل است. از آنجایی که این دستگاه مجهز به فن است، می تواند هوای گرم را به سمت جلو و داخل محیط به گردش درآورد این بخاری ها مجهز به سنسور و ترموستات می باشند که پس از مدتی کار در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه را خاموش می کند. اگر در کابین خود به سوخت شهری یا گازوئیل دسترسی ندارید، بهتر است از بخاری برقی با فن استفاده کنید.

بخاری برقی بدون فن

این مدل از بخاری ها مشابه بخاری برقی فن دار هستند، با این تفاوت که فقط به یک یا چند عنصر برای تولید گرما مجهز هستند و همانطور که از نامشان پیداست تکنولوژی گرمایشی ندارند. این محصول که نسخه قدیمی بخاری است مناسب کسانی است که حرارت بالا نمی خواهند.

بخاری برقی تابشی

این سیستم گرمایشی که به بخاری برقی مادون قرمز نیز معروف است، با ایجاد طیف الکترومغناطیسی مادون قرمز، گرمای لازم را مستقیماً در اختیار افراد قرار می دهد. این محصول نمی تواند محیط را به طور یکنواخت گرم کند. بخاری های برقی تابشی مجهز به سیم های گرمایش نیکرومی هستند که با کمک بازتابنده فلزی گرمای لازم محیط را منتقل می کنند.

دمای این دستگاه به تعداد اجزای فعال بستگی دارد. در حین کار صدا ایجاد نمی کند و این یکی از ویژگی های خوب آن است. گرمایش تابشی به طور گسترده در مناطق مسقف مانند کارخانه ها، انبارها، زمین های بازی، کافه ها، رستوران ها و غیره استفاده می شود.

گرمایش کنوکتور برقی

بخاری کانوکشن برقی دارای فن و المنت می باشد به همین دلیل در صورت خاموش بودن فن می تواند بدون ایجاد صدا به کمک المنت محیط را گرم کند. البته اگر از فن آن استفاده کنید، دستگاه عملکرد بهتری خواهد داشت. یکی از ویژگی های خوب این محصول عدم وجود هرگونه زیرساخت، امنیت بالا و نداشتن تشعشعات مضر می باشد.

مزایای استفاده از بخاری برقی

قبل از خرید، دانستن مزایا و معایب محصول بسیار مهم است، بنابراین در اینجا به مزایای بخاری برقی اشاره کرده ایم:

بخاری های برقی بادوام هستند.

مناسب برای استفاده در مکان هایی که به گاز شهری دسترسی ندارند.

برخی از مدل ها مجهز به ترموستات برای جلوگیری از گرمای بیش از حد هستند

این دستگاه به سرعت گرم می شود.

توزیع بهینه هوای گرم در بخاری های فن دار

دوستدار محیط زیست است زیرا گاز سمی منتشر نمی کند.

اکثر بخاری های برقی بی صدا و با صدای کم کار می کنند

احتمال خرابی کمتر و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم

مراجعه به سایت: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-برقی