امروزه یخچال فریزرهای زیادی با برندهای مختلف ایرانی و خارجی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند. یکی از مهم ترین انتخاب ها در هنگام خرید یخچال قیمت آن است. بعضی ها دوست دارند هزینه زیادی بپردازند اما یک یخچال عالی تهیه می کنند که سالیان سال برایشان کار کند و عیب اساسی نداشته باشد، اما برخی از افراد توان مالی بالایی ندارند و تصمیم می گیرند برای یافتن آن کمی در این بازار تحقیق کنند. بهترین برند با قیمت مناسب. شما می خواهید بخرید اما واقعاً ویژگی های یک یخچال استاندارد چیست، یکی از آنها قیمت است. امروز می خواهیم در مورد مزایای یخچال فریزرهای معمولی و همچنین قیمت یخچال بوش صحبت کنیم. با ما بمان...

یخچال استاندارد با فریزر

بوش برندی شناخته شده در زمینه لوازم خانگی و یخچال است. آنها معمولا یخچال های جذابی تولید می کنند که به اندازه کافی خوب عمل می کنند که همه مایل به خرید آنها باشند. اکنون که می خواهیم در مورد یخچال و فریزر استاندارد صحبت کنیم، باید محصولات بوش را نیز در نظر بگیرید.

ظرفیت خنک کنندگی عالی و ضد برفک

اگر به خاطر داشته باشید و به اندازه کافی عمر کنید، مادران ما یخچال فریزرها را تمیز می کردند. تمیز کردن یخچال تمام روز طول می کشید وگرنه جایی برای گذاشتن وسایل داخل یخچال نبود. واقعا شرایط سختی بود! اما امروزه اکثر یخچال ها ضد کپک هستند، بنابراین همه ما می توانیم استراحت کنیم. اما هنگام انتخاب یخچال مناسب، علاوه بر مقاومت در برابر قالب، باید ظرفیت خنک کنندگی بالا را نیز در نظر بگیرید. یخچال معمولاً در ماه های گرم سال باید احساس گرما کند.

همچنین استفاده از کربن و لاستیک قوی در اطراف یخچال باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی در یخچال می شود که باید بررسی شود. همچنین یخچال باید تهویه مناسبی داشته باشد تا بوی غذا با آن مخلوط نشود.

اقتصاد فریزر

این روزها یخچال، فریزر و تمام وسایل برقی استاندارد باید دارای برچسب انرژی باشند. بهترین سطح آن A ++ است، اگر این مورد روی یخچال قرار گیرد، می توانید با خیال راحت به مصرف انرژی و برق آن اعتماد کنید. در دنیای امروزی که صرفه جویی اساس همه چیز است، باید این موضوع را به طور کامل در نظر بگیرید تا با مشکلات زیاده خواهی مواجه نشوید.

اندازه یخچال را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

اگر خانواده کوچکی هستید، به هر تعداد که نیاز دارید یخچال بخرید! شما به یک یخچال بلند یا یخچال های بزرگ و حجیم نیاز ندارید. همچنین هنگام انتخاب یخچال استاندارد باید از محیط و فضای آشپزخانه آگاه باشید. یخچال به هیچ وجه نباید تحت فشار باشد و نباید یکدست باشد. پس حتما این مقاله را در انتخاب خود برای تعمیرات لوازم خانگی بوش بگنجانید.

یخچال ساید بای ساید

چندی پیش یخچال های ساید بای ساید مورد استفاده قرار گرفتند که خیلی ها عاشق آن شدند. این یخچال ها مانند یخچال های دوبل هستند اما با این تفاوت که یخچال دو در کنار هم دارد. یعنی یک طرف یخچال و طرف دیگر فریزر است. اما برای تهیه چنین یخچال هایی مراقب فضای موجود در آشپزخانه باشید تا بعدا با مشکل مواجه نشوید.

قیمت گذاری بر اساس خدمات

البته همه به قیمت محصولی که می خواهند بخرند اهمیت می دهند. شما باید محصولی را با عملکردی که از یخچال خود انتظار دارید مطابقت داشته باشد، با قیمت مناسب تهیه کنید. برندهای خارجی معمولا در ایران قیمت بالاتری دارند که البته برخی هم ترجیح می دهند آنها را بخرند. حال سوال اینجاست که قیمت یخچال بوش چقدر است؟ در ادامه مقاله تعدادی از محبوب ترین یخچال های بوش را تحلیل خواهیم کرد و در مورد قیمت آن صحبت خواهیم کرد.

KSV36BI304-GSN36BI304 دو یخچال فریزر سری 6

خنک کننده معمولی

یخچال فریزر 6 سری KSV36BI304-GSN36BI304 دوقلو بوده و در کنار هم قرار گرفته اند. در نتیجه فضای بیشتری دارند و طبیعتا فضای بیشتری را در آشپزخانه شما اشغال می کنند. کیفیت و عملکرد عالی و مطلوبی دارد و به یکی از محبوب ترین یخچال های برند بوش در سطح بین المللی تبدیل شده است.

رتبه انرژی این دستگاه A ++ می باشد که بسیار مقرون به صرفه است. ساخت کشور اسپانیا و رنگ آن متالیک است. برای کسانی که رنگ نقره ای را دوست دارند، این گزینه برای آنها مناسب است.

یخچال دارای سه کشو است که قطعاً می تواند چیزهای مختلفی را در خود جای دهد و خود فریزر دارای 7 کشو مختلف است. این نوع یخچال برای خانواده های ۴ نفره یا بیشتر توصیه می شود. قیمت یخچال بوش حدود 69 میلیون تومان است.

یخچال های دو توکار سری 6 KIR81AF30-GIN81AE30

سری 6 یخچال دو توکار KIR81AF30-GIN81AE30

ما یکی دیگر از یخچال فریزر توکار بوش را با جذابیت فوق العاده و ظاهری زیبا به شما معرفی می کنیم. کولر دوبل سری 6 KIR81AF30-GIN81AE30 برای افرادی است که نوع قبلی با رنگ نقره ای را نمی پسندند و دوست دارند از رنگ سفید استفاده کنند. دارای رتبه انرژی A++ و دارای 2 کشو در یخچال و 7 کشو در فریزر است. اما امکاناتش بیشتر از قبل شده و خوب کار میکنه. در صورت قطع برق، غذا را به مدت 22 ساعت سرد نگه می دارد که یک مزیت بزرگ است. قیمت یخچال بوش در این مدل 79 میلیون تومان است.

یخچال فریزر ساید بای ساید استاتیک بدون برفک سری 2 KAN90VI204

یخچال فریزر ساید بای ساید ثابت و بدون برفک سری 2 KAN90VI204

علاقه مندان به یخچال ساید بای ساید باید بدانند که بوش شروع به تولید یخچال های ساید بای ساید با طراحی بسیار زیبا و عملکرد عالی کرده است. یخچال فریزر ساید بای ساید سری 2 KAN90VI204 بدون فریزر ساخت کره جنوبی و دارای لیسانس آلمان و جالبتر اینکه دارای 10 سال گارانتی از این شرکت می باشد. این یخچال دارای رتبه انرژی A+ است و در زمان قطع برق تا 4 ساعت از مواد غذایی محافظت می کند. قیمت یخچال بوش این مدل حدود 63 میلیون تومان است.

فریزر ایستاده بدون برفک سری 2 KAD90VB204

یخچال فریزر ساید بای ساید ثابت سری 2 KAD90VB204 بدون یخ زدگی

اگر به دنبال طرح و رنگ منحصر به فرد هستید، این محصول یخچال بوش را به شما پیشنهاد می کنیم. از طرفی یخچال ساید بدون قالب KAD90VB204 رنگ مشکی زیبایی دارد که جلوه خوبی در آشپزخانه شما به نمایش می گذارد به شرطی که بتوانید سایر لوازم را با آن ست کنید. این یخچال دارای رتبه انرژی A+ است و در صورت قطع برق تا 4 ساعت از مواد غذایی محافظت می کند. قیمت یخچال های بوش در این نمونه حدود 46 میلیون تومان است.

یخچال فریزر (فریزر بالا) سری 4 KDD74AW204

یخچال فریزر (فریزر بالایی) ست 4 عددی KDD74AW204

اگر به خاطر داشته باشید، یخچال های قدیمی سوراخ هایی در قسمت بالایی دارند. این مدل همان است اما از فریزر به جای سبک و قفس جدید. اگر خانواده پرجمعیتی ندارید و دو قفسه برای یخچال کافی است، خرید این مدل ها را به عنوان KDD74AW204 سری 4 (یخچال بالا) توصیه می کنم. کیفیت بالایی دارند و از فضای کمتری استفاده می کنند و از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند. این یخچال ها دارای درجه قدرت A + هستند و ساخت کشور کره جنوبی هستند. بدون کپک است و در زمان قطع برق تا 13 ساعت غذا را نگه می دارد. قیمت یخچال بوش این مدل حدود 14.990.000 تن است که نسبت به مدل های قبلی کارآمدتر و به صرفه تر است.

یخچال (یخچال بالا) سری 6 KDD56PI304

یخچال فریزر (فریزر بالا) سری 6 KDD56PI304

یخچال فریزر KDD56PI304 سری 6 (فریزر بالا) که فریزر آن در بالا و یخچال در پایین قرار دارد به رنگ استیل بوده و علاقه مندان به این رنگ می توانند این مدل را خریداری کنند. این مدل ساخت کشور ترکیه بوده و دارای سطح انرژی A++ می باشد. این یک گزینه عالی برای خانواده های کوچک است و به راحتی در آشپزخانه های کوچک جا می شود. قیمت یخچال بوش در این مدل معادل 16200000 تومان می باشد.

یخچال توکار فریزر (فریزر پایین) سری 6 KIS87AF304

6 ست KIS87AF304 در یخچال فریزر (پایین فریزر) نصب شده است.

یخچال فریزر توکار سری 6 KIS87AF304 دقیقا برعکس قبلی است و یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار دارد. البته فضای بیشتری نسبت به قبل دارد و تعداد یخچال بیشتری دارد. دارای رتبه A++ است که به طور کامل تامین می شود. خدمات یخچال فریزر بوش، ساخت کشور آلمان و دارای یک رنگ سفید می باشد. هنگامی که برق تمام می شود، می تواند غذا را تا 26 ساعت ذخیره کند و آن را تازه نگه دارد. قیمت این مدل از یخچال بوش حدود 46 میلیون تومان است.

یخچال فریزر (پایین فریزر) سری 6 KGD57PI204

یخچال فریزر (پایین فریزر) ست 6 KGD57PI204

اگر به دنبال یک فریزر مقرون به صرفه از فولاد ضد زنگ هستید، ما فریزر (فریزر پایین) سری 6 KGD57PI204 را توصیه می کنیم. این مدل ساخت کشور ترکیه است و دارای رتبه انرژی A+ می باشد. در واقع 27 فوت با یخچال در بالا و فریزر در پایین است. در زمان قطع برق تا 20 ساعت غذا را نگه می دارد. قیمت یخچال بوش این مدل 8.250.000 تومان می باشد.