وقتی سوالی دارید، اولین کاری که انجام می دهید این است که در اینترنت جستجو کنید. به عنوان مثال، می خواهید بدانید که چگونه از محصولی که به تازگی خریداری کرده اید استفاده کنید، یا می خواهید مشکلی را که در لپ تاپ یا تلفن شما ایجاد شده است، برطرف کنید، یا می خواهید آموزش خاصی در رشته تحصیلی خود مشاهده کنید، در چنین مواردی، آنها قطعا به دنبال فیلم آموزشی ویدیویی هستید. و وب سایت های آموزشی توجه شما را جلب می کند.

دنیای امروز بستر بسیار مناسبی را برای رشد آموزش آنلاین فراهم کرده است و در چند سال گذشته این نوع آموزش به دلیل شیوع کرونا بسیار محبوب شده است. فرقی نمی‌کند چه مهارت‌هایی داشته باشید، از رشته‌های فنی و مهندسی گرفته تا هنر و موسیقی گرفته تا آشپزی و خیاطی، می‌توانید از طریق مهارت‌های خود به راحتی درآمد کسب کنید، یعنی با طراحی و فروش دوره‌های آموزشی و آموزشی خود. سایت اینترنتی.

فرآیند طراحی منطقه مورد مطالعه

حالا که تصمیم گرفتید با مهارت های خود درآمد کسب کنید، ابتدا باید یک سایت آموزشی Zhaket طراحی کنید.

اولین قدم در طراحی سایت آموزشی خرید هاست و دامنه می باشد. پس از آن، نوبت به انتخاب یک الگو می رسد. قالب یا پوسته وردپرس ظاهر اصلی وب سایت شما است که کاربران هنگام ورود آن را مشاهده می کنند و یکی از مهم ترین عناصر یک وب سایت وردپرسی است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس شامل انواع مختلفی از قالب ها می باشد که باید بسته به نوع وب سایتی که در نظر دارید انتخاب کنید. اینجاست که باید یک قالب آموزشی برای وب سایت خود انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، باید ویژگی های مهم فرم های آموزشی را بدانید.

ویژگی های فرم های آموزشی

در این بخش به بررسی ویژگی های قالب های آموزشی می پردازیم:

سهولت استفاده: کاربران در هنگام استفاده از سایت نباید حواسشان پرت شود و به راحتی می توانند در سایت به هدف خود برسند و در هر دستگاهی نمایش داده می شود، یعنی کاملا ریسپانسیو است.

جذاب: به خاطر داشته باشید که یکی از راه های ماندگاری کاربران در سایت داشتن طراحی جذاب، رنگ های قالب و فونت های زیبا و تمرکز بر روی مخاطبین هدف مانند دانش آموزان یا حتی کودکان است.

پنل کاربری برای کاربران: داشتن پنل کاربری برای یک وب سایت آموزشی مهم است زیرا وقتی کاربر یک دوره یا فایلی را خریداری می کند، نگران از دست دادن آن نیست و فایل برای برخی در پنل کاربری او باقی می ماند. زمان. او همچنین می تواند فعالیت های خود را در سایت آپلود کند.

انجام تست: اگر به کاربران خود پس از اتمام دوره آموزشی گواهینامه می دهید، در صورت کسب نمره قبولی، حتما باید به وجود این ویژگی در قالب خود توجه کنید.

اکنون که با مهم ترین ویژگی های فرم آموزشی آشنا شدید، فرم پرفروش و پرفروش، فرم پروفسور را به شما پیشنهاد می کنیم. کمک. این مدل تمام ویژگی های ذکر شده در بالا را دارد. در زیر به بررسی ویژگی ها و امکانات مدل آموزشی استادیار می پردازیم تا ببینیم چرا این مدل را به عنوان بهترین قالب طراحی وب سایت آموزشی انتخاب می کنیم؟

پرفروش ترین نسخه آکادمیک فارسی

3 صفحه فرود سفارشی

بالاترین سرعت برای انواع آموزش

توسط دانشیار شل تدریس می شود.

تابع الگوی کمکی

پوسته Studiare یک قالب حرفه ای برای راه اندازی وب سایت های آموزشی و فروش فایل ها و دوره ها می باشد و بیش از 10 هزار وب سایت آموزشی در ایران از این قالب استادیار استفاده می کنند. قالب دستیار بر اساس فروشگاه ساز ووکامرس طراحی شده است که به شما امکان استفاده از افزونه های ووکامرس و فروش انواع محصولات فیزیکی و دانلودی را می دهد. در قالب استادیار امکان افزودن مطالب مورد نظر به قسمت خصوصی دوره ها وجود دارد تا کاربران پس از پرداخت هزینه کامل، پیشرفت و محتوای دوره ها را دریافت کنند.

تمام صفحات و محتوای قالب با استفاده از دو صفحه ساز محبوب Elementor و Visual Composer ساخته شده اند، بنابراین می توان آنها را بدون یک خط کدنویسی ویرایش کرد. کار با این قالب به لطف قابلیت کشیدن و رها کردن بسیار آسان است و به راحتی می توانید عناصر را در آنجا قرار دهید.

سرعت یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب هر قالب وردپرس است زیرا هیچ کاربری حوصله صبر کردن برای بارگذاری وب سایت را ندارد. قالب های آموزشی به دلیل حجم داده ها تقریباً کمی سنگین هستند و ممکن است بارگذاری آنها بیشتر طول بکشد، اما قالب Studiore با سرعت بارگذاری بسیار بالا (کمتر از 3 ثانیه) بهترین برای وب سایت شما در نظر گرفته می شود.

یکی دیگر از جنبه های حرفه ای احتمالی قالب دستیار، وجود صفحات متعدد است که استفاده از دموها را غیر ضروری می کند. اگرچه این تصویر 11 دمو خوب دارد. جایگاه دانشیار دارای ویژگی های بسیاری است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

قابلیت نصب با بسته نصبی

سئو دوستانه

سیستم ورود و خروج آسان

سیستم دانلود حرفه ای

مگا منوی حرفه ای

عناصر دوره خاص

امکان افزودن 4 مدرس برای هر دوره

به عنوان دیجی کالا به اشتراک بگذارید

سازگار با افزونه های فرم تماس

جستجوی Ajax

پنل اختصاصی برای هر کاربر

در اینجا بهترین فرمت دستیار آموزشی در ایران را معرفی کرده ایم و امکانات حرفه ای این قالب را در نظر گرفته ایم. اگر می خواهید یک وب سایت طراحی کنید، این قالب را امتحان کنید و لذت استفاده از یک قالب حرفه ای را تجربه کنید.