اقامت در مجللترین هتلها با معماری فوقالعاده و امکانات رفاهی فراوان، میتواند سفری خاطرهانگیز را برای گردشگران رقم بزند. در این مدت اکثر فروشگاهها حراجهای فوقالعاده دارند و یکی از مزیتهای این جشنواره این است که در این ایام، هزینهی اقامت در هتلها در پایینترین میزان خود قرار دارد.- در دبی، مراکز خرید فقط به خرید اختصاص ندارند و در واقع مجموعههای تفریحی چندمنظوره هستند. این مرکز خرید یکی از کامل ترین مراکز خرید دنیا بوده و رقیب بازار شهرهایی مثل نیویورک و لس آنجلس محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم شما را با مراکز خرید ارزان قیمت دبی آشنا کنیم. البته در کنار دریاچه هم کافه رستوران های جذابی قرار دارد که در نهایت آرامش و در هوایی مطبوع، صرف غذاهای لذیذ را برای شما ممکن می کند. اما تنها مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید، این است که این دو ماه، هایسیزن یا فصل پرگردشگر در دبی هستند؛ بنابراین، این نکته را هم در نظر بگیرید که در این مدت، هزینهی اقامت در هتلها در بالاترین میزان خود نسبت به سایر ایام سال قرار دارد. به طور عادی، دبی آب و هوایی گرم دارد و چهار فصل نیست. بنابراین اگر قصد سفر با بلیط هواپیما به دبی را دارید با ما همراه شوید. نکتهی جالبی که در مورد این بازار وجود دارد این است که اگر از پارچهای خوشتان آمد میتوانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید تا با پارچهی مورد نظرتان دوخته شود. در غرفه آلمان نیز میتوان محصولات اروپایی بینظیر را امتحان کرد و یا سفارش داد؛ از البسه و عطر گرفته تا خوراکیهای رنگارنگ! در این بخش شما می توانید با استفاده از فیلترهای نوع فعالیت، امکانات تفریحی و ویژگی های خاص، گزینه های مورد نیازتان را انتخاب کنید و به لیستی از مراکز خرید مربوط به آنها دسترسی پیدا کنید.

شهربازی های دبی - یابکس اگر می خواهید در دبی از تاکسی استفاده می کنید اسن سایت و هم چنین شماره تلفن ۲۰۸۰۸۰۸ در خدمت شما خواهند بود. در بخش قدیمی میتوانید اجناس با کیفیت اما با قیمتهای بالایی را پیدا کنید اما در بخش جدید سعی بر آن بوده است که اجناسی با صرفه اقتصادی بیشتر به مشتریان عرضه شود. مرکز خرید برجمان یکی از معروفترین مراکز خرید دبی است که به دو بخش جدید و قدیم تقسیم میشود که به روزترین اجناس را میتوان در آن پیدا کرد. یکی از ویژگی های این مرکز خرید آن است که به دو بخش قدیمی و جدید تقسیم شده است. پالم آتلانتیس با ارائه ویژگی های منحصر به فرد مانند آکواریوم زیر آب و فرصت شنا با دلفین ها، مطمئنا یکی از محبوب ترین مقصدهای جذاب جهان برای گردشگران است. برج العرب در مکانی و نقطه ای از دبی ساخته شده است که دید بسیار زیبایی دارد و از هر نقطه این شهر می توانید قسمتی از برج العرب را مشاهده نمایید که تا حدودی به یکی از نماد های اصلی شهر دبی نیز تبدیل گردیده است و بسیاری از مسافران با این برج به خوبی آشنایی دارند. برج العرب تنها هتل هفت ستاره جهان و لوکسترین هتل دنیا به شمار میرود که ۲۸۰ متر ارتفاع دارد. دهکدهی جهانی در دبی با مساحت 1.600.000 متر مربع در بزرگراه شیخ محمد بن زاید قرار گرفته است. همین طور می توانید با تهیه کارت تفریحی استخر و …

جالب است که شما تا همین چند سال اخیر وقتی حرفی ار دبی به گوشتان می رسید شهری کویری به ذهنتان می رسید و اینکه اگر کسی می گفت شما در این شهر می توانید اسکی کنید حتما خنده تان می گرفت اما در حال حاضر می توانید در شهر لوکس دبی ، شهری که دمای هوا در آن تا ۵۰ درجه سانتی گراد هم می رسد به راحتی اسکی کنید . پرداخت هزینه واردات و ترخیص پارچه باید به موقع انجام شود تا محموله شما بدون هیچ ایرادی و در زمان مشخص تحویل داده شود. بازدید از موزه آینده دبی در پنج بخش انجام میگیرد که هر بخش در یکی از پنج طبقه موزه طراحی شده است. علاوه بر موارد ذکر شده یکی از زیباترین آب نماهای دنیا در محوطه ی بیرونی مرکز خرید دبی مال در دریاچه ی مصنوعی به مساحت ۳۰ هکتار قرار گرفته است. علاوه بر این در هر قسمت می توانید غذاهای اصیل آن کشور را در بالا ترین کیفیت و خوشمزه ترین مزه ها صرف کنید. همین موضوع باعث شد که دستهای از غذاهای اروپایی را خلق کنند که ترکیبی از غذاهای این دو کشور باشد. وی در طول سفر خود به اندلس، تونس، مصر، ایران، هند و چین رفت که اتفاقاً شش منطقه مختلف ساختمان نیز تحت تاثیر این موضوع است. البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که همه اجناس در این بازار اصل نیستند و در بین آنها اجناس چینی نیز به چشم می خورد.

اما این ها تنها عجایب برج خلیفه نیستند. این مرکز ۳۵۰ مغازه دارد که در میان آن ها ۳۳ مغازه مخصوص طلا و جواهرات است پس اگر قصد خرید طلا در دبی را داشته باشید می توانید روی این مرکز حساب کنید. در این مرکز خرید یک سالن بزرگ اسکی روی یخ وجود دارد که در هر فصلی از سال می توانید از آن استفاده کنید. 22 سینمای اسکرین پلاس، 120 رستوران و کافه، آبشار مصنوعی دیدنی، پارک سگا، دبی داینو، باغ وحش و از همه مهمتر بزرگ ترین آکواریوم جهان با انواع مختلف آبزیان، کوسه های غول پیکر و موارد دیدنی دیگر در این مرکز خرید توجه تعداد بیشماری از مسافران را به خود جذب کرده است. چندین مرکز مختلف برای سرگرمی و همچنین یک سینمای بزرگ را می توانید در اینجا بیابید. یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ دبی اوت لت بوده که در میان مسافرانی که به دنبال تخفیف های باورنکردنی هستند از محبوبیت بالایی برخوردار است. این مرکز در سال ۱۹۹۵ افتتاح شد و یکی از بهترین مراکز خرید دبی است. دبی مال در سال 2010 عنوان بهترین مرکز خرید دنیا رو برنده شد و رکورد سالیانه 80 ملیون بازدید داره! از این رو بانوان میتوانند لحظات خاطرهانگیزی را در کنار دوستان خود تجربه کنند. در این مرکز خرید لوکس و مدرن با قیمت ها و تخفیف های خوبی از معروف ترین برند ها رو به رو خواهید شد که شما را وسوسه به خرید خواهد کرد. زیرا بازار خلوت بوده و شما می توانید با خیال آسوده تمامی مغازه ها را بگردید. با تمام گفته ها و ناگفته ها… در هر شهر امارات متحده که بروید ارزانترین مراکز خرید اوت لتها میباشند که دبی اوت لت مال از مراکز ارزانترین ها و معروفترین مراکز خرید دبی است که تخفیفاتی از ۳۰ درصد تا ۹۰ درصد را برای مشتریان خود در نظر گرفته و تنوع اجناس بالایی دارد به گونهای که از کیف و لباس گرفته تا عطر و جواهرات در این مرکز خرید میتوان پیدا کرد.

علاوه بر خرید دبی مال را می توان یکی از مکان های گردشگری جذاب دبی دانست. در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های جواهر و قالیچه و لباس های ایتالیایی، می توانید کافه و رستوران های خوش رنگ و بو را برای استراحت بیابید و یا برای تماشای جدیدترین فیلم های روز دنیا به سینما بروید. اگر به قصد خرید هم به مرکز خرید مرکاتو نرفته باشید می توانید در هایپر مارکت بزرگ آن قدم زده یا در سینمایش به تماشای فیلم های مورد علاقه تان بپردازید. اگر بعد از خرید و قدم زدن در مرکاتو، گرسنه شدید، می توانید یکی از رستوران ها یا کافه های عربی یا بین المللی آن را برای صرف غذا انتخاب کنید. می توانید از رستوران های هندی تا رستوران های بین المللی یکی را انتخاب کرده و یک وعده غذایی خوشمزه داشته باشید. در این پارک شما با فرهنگ و آداب و رسوم مردم هند آشنا میشوید و به روز ترین فیلمهای هندی را خواهید دید. اگر قصد دارید با اتومبیل شخصی و یا ماشین لاکچری که اجاره کرده اید به دبی مال بروید، مسیر حرکت شما از اتوبان شیخ زائد می گذرد. همچنین میتوانید برای راحتی بیشتر در رسیدن به این پارک آبی، از اجاره خودرو دبی استفاده کرده و با خیالی آسوده و هزینه کم، به مقصد مدنظر خود برسید. فروشگاه جکی با بسیاری از برندهای مورد اعتماد مانند اپل، مایکروسافت، سونی، سامسونگ، اچ پی و لنوو همکاری کرده است.

با وجود آن که دبی یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین شهرهای دنیاست اما در همین شهر نیز می توانید مراکز خرید ارزان قیمت پیدا کنید. این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای دبی نیز به شمار رفته و طراحی آن تلفیقی از سنت و مدرنیته است. در بازار الکرامه دبی اگر گرسنه شدید انتخاب های زیادی پیش روی شما است. سلام خسته نباشید، من از سایتهای خارجی سرچ کردم قیمتها پایینتر هست نسبت به سایت شما، باتوجه به اینکه دوستان تاکید داشتن شما قیمت کمتر ارائه میدین! این سکوی آفتابگیر که بهاندازه ۱۰۰ متر در دریا امتداد یافته است، بهترین مهماننوازی عربی را به مهمانان هتل و اعضای برج العرب ارائه میدهد. در بالای این برج , در ارتفاع 212 متری از سطح دریا , یک پد هلیکوپتر با 24 متر پهنا ساخته شده است که امکان فرود و صعود از برج العرب را توسط هلیکوپتر امکان پذیر می سازد . یکی از ویژگیهای ساختاری هتل برج العرب بدون شک هلیپد معلق آن است که شامل سکوی دایرهای با قطر ۲۴ متر میشود و به مهمانان این امکان را میدهد تا مستقیما با هلیکوپتر به هتل برسند و از این طریق با ترافیک دبی مواجه نشوند. یکی دیگر از مراکز خریدی که در سفر به تور دبی می توانید برای خرید انتخاب کنید، سیتی سنتر دیره است که با 350 فروشگاه کالاهای متنوعی از جمله لوازم الکترونیک، جواهرات و فرش را به فروش گذاشته اند. قدم زدن در بازار قدیمی کاملاً با مراکز خرید متفاوت است. با قدم زدن در بهترین مراکز خرید دبی می توانید هدیه مناسبی خریداری کنید. این مبلغ شامل تماشای نمایش اجرا شده در سن اصلی مرکز هم میشود.- روزهای آخر این نمایشگاه، بسیاری از غرفهها تخفیفهای خوبی در نظر میگیرند و میتوانید کالاهای مورد نظرتان را با قیمتهای مناسبی خریداری کنید.

اگر قصد سفر به امارات دارید، خوب است که از قبل بهترین مراکز خرید دبی را شناسایی کنید تا در اقامت در این شهر، تجربه خرید خوبی داشته باشید. البته اگر تورهای لحظه آخری را برای سفر خود انتخاب کنید، میتوانید با هزینه کمتری در بهترین هتلهای این شهر اقامت داشته باشید. ممکن است کمی از شهر و محل اقامت شما دور باشد، اما ارزش وقتتان را دارد. این اتوبوس شما را مقابل مرکز خرید پیاده خواهد کرد. در این مرکز کلکسیون گسترده ای از آثار هنری هنرمندان معاصر و بین المللی را از نزدیک می بینید. کوچکترین سوئیت این هتل 169 متر و بزرگترین آن به 780 متر مربع می رسد . دبی مال را می توان یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین مراکز خرید با قیمت مناسب در دبی دانست که 680 هزار متر مربع مساحت داشته و ساختمان آن 4 طبقه است. یکی از آنها بازار مرشد Murshid دبی است که در یکی از مناطق تاریخی و معروف شهر دبی در میان بازارهای این شهر قرار دارد. شاید برای این پرسش چند دلیل منطقی بتوان ذکر کرد اول اینکه دبی از مراکز تجاری بزرگ دنیا است دوم اینکه می توانید انواع و اقسام وسایل را از مراکز خرید دبی تهیه نمایید و تنوع خرید در آن بسیار بالا است و سومین دلیل اینکه دبی فاصله ی چندانی با ایران ندارد به همین دلایل شرکت خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی احمدزاده در این مطلب از مجله گردشگری خود، بهترین مراکز خرید دبی که معروف تر هستند و شما بهیچ وجه نباید آنها را از دست بدهید رابه شما معرفی میکند . محصولات این مرکز خرید بسیار متنوع بوده و شما می توانید هر چیزی که برای خودتان و یا سوغات نیاز دارید با قیمت مناسب تهیه کنید.

در بخش قدیمی آن بیش از 320 فروشگاه وجود دارد که مناسب ترین قیمت ها را در مقایسه با بازارهای دیگر دارد. شهر دبی یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی است که نه تنها برج خلیفه، بلکه بیش از 120 آسمان خراش دیگر را درون خود جای داده است. سیتی سنتر بیش از ۳۷۰ فروشگاه، ۱۱ سینما با ظرفیت ۳ هزار نفر، دو صحن خوراک (فودکورت)، یک سالن بولینگ، شهربازی «سیارهی جادو» (که یکی از محبوبترین شهربازیهای سرپوشیدهی جهان است) و یک هتل ۵ ستاره با ظرفیت ۳۱۸ اتاق و ۱۱۲ آپارتمان دارد. با بیش از ۳۷۰ فروشگاه برای انتخاب، بیش از ۵۸ مکان برای صرف غذا در یک مکان شگفت انگیز، مجیک پلنت، سینما ووکس و موارد دیگر، سیتی سنتر دیره یک مرکز خرید است که می توانید روز خود را به راحتی در آن سپری کنید. بهترین بخش این است که پنگوئنها با انسانها کاملا راحت هستند، بنابراین میتوانید آنها را در محیط طبیعی مشاهده کنید و حتی در اسکی دبی با پنگوئنها عکس بگیرید. معماری این مسجد هم کاملا تابع سبک نوین اسلامی است؛ گنبدی بسیار دیدنی به ارتفاع 16 متر و 2 مناره با ارتفاع 40 متر دارد که مورد توجه گردشگران قرار می گیرند. بنای موزه، در عین دارا بودن عناصر معماری عربی، به شکلی کاملا مدرن و مجلل ساخته شده و سقف مشبک آن بسیار خاص و منحصر به فرد است. دبی از برترین شهرهای مدرن جهان است. امور میو یک رستوران ایتالیایی معروف در دهکده جهانی دبی است. مرکاتو در زبان ایتالیایی به معنای بازار است. نیز با کیفیت خوب در این بازار به فروش میرسند. در ضمن روزهای دوشنبه بازاری در این مکان بر پا می شود که اجناس در آن با 50 درصد تخفیف عرضه می شوند. در یک پیست اسکی سرباز باد و جاذبه زمین باعث می شود برف به شکلی یکنواخت بر روی سطح کوه پخش شود اما در پیست سربسته باید از بیرون به طبیعت کمک کرد.

اگر فکر می کردید نمی توانید در صحرا اسکی کنید، اشتباه می کنید. اگر اوت لت را انتخاب کردید توجه داشته باشید که به هیچ وجه آخر هفته را انتخاب نکنید چون در آن زمان به دلیل شلوغی نمی توانید خریدهای خود را انجام دهید. مراکزی نیز برای زیبایی و سلامت شخصی وجود دارند که انواع ماساژ و خدمات آرایشی را انجام می دهند. در این هتل یک مرکز اسپا و ماساژ نیز فعال است. رستورانهای هتل فضای بسیار زیبایی، مشرف به محوطه بیرون دارند که لذت صرف غذا را در این فضا بیشتر میکند. چندین رستوران هم برای صرف وعده های غذایی در داخل این مرکز خرید قرار دارد. اوت لت مال دبی در خیابان العین قرار دارد و به راحتی می توانید با استفاده از تاکسی، اتوبوس و یا مترو به این مرکز خرید برسید. در سفر به دبی، این شهر ساحلی مدرن، با تفریحات آبی متنوعی روبهرو میشوید. هدف از ساخت و راهاندازی این موزه مدرن، رواج و توسعه فناوریهای روز در زمینههای متنوع، بهویژه هوش مصنوعی و رباتیک است. اما سیتی سنتر دیره یکی از مراکز اصلی این توسعه دهنده است. کمپینگ یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین کارهایی است که می توانید به صورت رایگان در دبی انجام دهید. این مرکز خرید ۳ طبقه در سال بیش از ۲۰ میلیون گردشگر را جذب میکند.- در این مرکز، فروشگاهها محصولات مختلف و متنوعی از جمله محصولات داخلی و محلی تا کالاهای لوکس و وسایل الکترونیکی را عرضه میکنند.- این مرکز، سرویس رفت و برگشت رایگان به ۱۱ هتل اطراف دارد.

این مرکز خرید با پذیرایی از حدود ۲۰ میلیون بازدید کننده در سال، همه چیزهایی را که برای یک روز امیدوارکننده از خرید و سرگرمی نیاز دارید، در بر می گیرد. در هر صورت نمیتوان از رشد روزافزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشمپوشی کرد. لازم به ذکر است که هزینه بلیط ورودی به دهکده جهانی دبی در هر سال ممکن است تغییر کند. از زمان افتتاح، این مرکز میزبان بیش از 5 هزار رویداد با خروجی اقتصادی 200 میلیارد درهم بوده و بیش از 30 میلیون بازدید کننده تجاری را به دبی جذب کرده است. در این مرکز خرید می توانید اجناس متنوع از برندهای معتبر را با قیمت های وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کنید. مرکز خرید الغریر که قدیمی ترین مرکز خرید دبی می باشد حدود 20 سال پیش در دو طبقه ساخته شد و امروزه میزبان برترین برندهای دنیا است که همین امر سبب شده تا افراد بسیاری در سفر به دبی از این مرکز خرید نیز دیدن کنند. مرکز خرید مرکاتو دبی به سبک رنسانس ساخته شده و همین یکی از دلایل جذابیتش نزد گردشگرانی است که به دبی سفر می کنند. یکی از محبوبترین جاذبه های درون مرکز خرید امارات پیست اسکی سرپوشیده آن است که می تواند برای ساعت ها لحظات و خاطرات خوبی را در سفر به دبی برای شما رقم بزند. به علاوه اینکه از پاییز به بعد، گرما اصلاً شما را آزار نخواهد داد. این مرکز خرید در دسامبر سال ۲۰۱۹ افتتاح و ۱۲۰ فروشگاه را در خود جای داد. بدون شک می توان گفت که افتتاح پروژه چرخ و فلک عین دبی، صنعت گردشگری دبی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و ارتقا درجه پیدا خواهد کرد و مانند همیشه نام این شهر لوکس را بر سر زبان ها خواهد انداخت.

علاوه بر خرید وسایل مورد نیاز، می توانید یک روز کامل را به گشت و گذار در میان مراکز تفریحی آن بپردازید. استفاده از وسایل نقلیه عمومی بهترین گزینه برای گشت و گذار در این مرکز خرید است. با نزدیک شدن به کریسمس، زمان مناسبی برای خرید و گشت و گذار در میان فروشگاه های دبی است. سیاره سبز به عنوان یکی از جاذبههای طبیعی دبی، اولین گنبد زیستی منطقه است که دنیای مسحور کننده یک جنگل استوایی را با تنوع زیستی غنی از بیش از 3000 گیاه و جانور بازسازی میکند. برخلاف هر منطقه ای در دبی، این مرکز خرید به گونه ای منحصر به فرد طراحی شده است که احساس می کند در سن جیمینیانو هستید، یک شهر زیبا و بالای تپه در حومه توسکانی. افتتاح موزه آینده دبی از پروژههای عظیمی است که در تقاطع خیابان مرکزی منطقه اقتصادی دبی، در کنار برجهای امارات، اجرا شده است. اینجا به عنوان یکی از بزرگترین استراحتگاه های امارات، دارای یک ساحل خصوصی، چندین رستوران، سالن های رقص، سالن آمفی تئاتر، باشگاه های تناسب اندام، باشگاه کودکان، اتاقهای تئاتر و همچنین یک پناهگاه لاک پشتها است. برای گیاه خواران نیز در این بازار رستوران Aryaas در خیابان Kuwait یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. این آب نما موزیکال است و در برخی از فواره ها آب به ارتفاع ۱۵۰ متری پرتاب میشود. جاهای دیدنی دبی به همین منظور، بیشتر توی چشم هستند و برخی از آن ها، حتی در دنیا هم شناخته شده می باشند. هر ساله بسیاری از عاشقان خرید، دبی را بهدلیل همین مالهای دیدنی برای سفر و خرید انتخاب میکنند. دبی تاریخ قدیمی ندارد و بیشتر جاذبه ها و تفریحاتش در سالهای اخیر برای جذب گردشگران ساخته شده است، از مهمترین جاذبه های دبی می توان به مراکز خرید و بازارهایش اشاره کرد که عاشقان خرید در سفر به تور دبی می توانند فرصت خوبی برای خرید از این مراکز داشته باشند.

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، طول پیست اسنوبرد در مجموعه اسکی دبی چیزی حدود 400 متر می باشد و در تمام فصل های سال می توان از آن استفاده کرد. جایی که می توانید اسکی کنید، اسنوبرد کنید یا با پنگوئن ها دوست شوید. با ۱۸۵ فروشگاه، تنوع کالاهای ارائه شده در بازار نایف زیاد است. شاید این از بزرگترین مراکز خرید دبی نباشد، اما به قول معروف کیفیت آن نسبت به کمیت زیاد است و طراحی خیره کننده و فروشگاه های بازار مطمئناً به آن امتیاز ویژه ای می دهد. امکانات این پارک بسیار زیاد است و جالب است که محدودیت و ممنوعیت ورود اتومبیل برای این مکان وجود ندارد! بازدید از این مرکز خرید شما را از معماری کشورهای باستانی دنیا نظیر، ایران، هند، چین، مصر، تونس و اندلس در یک مکان آشنا و شگفت زده خواهد کرد. اگر شب به این بازار مراجعه کنید، درخشش طلاها چشمان شما را خیره خواهد کرد. ۲٫۸ میلیون فوت مربع وسعت دارد و حتی ایستگاه مترو خود را دارد. یک فروشگاه کارفور (Carrefour) با وسعت ۵۷۸۰ فوت مربع نیز برای تمام خریدهای سوپرمارکتی شما وجود دارد. با تور دبی هم هزینه شما کمتر است و هم آرامش بیشتری خواهید داشت. نکته متفاوت دیگر این است که دارندگان این بلیط میتوانند در صورت تمایل آن را تمدید کنند.- کابین خانوادگی چرخ و فلک دبی: این کابینها با فضای اختصاصی برای خانوادههای چهار نفره ساخته شدهاند که میتوانند فضای خانوادگی خوبی را برای گردشگران فراهم سازند.