اگر علاقه مند به دانستن قیمت خرید و فروش املاک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه را که باید بدانید را در این صفحه بررسی کنید.

انواع املاک مسکونی با توجه به زمان تحویل ملک

ملک آماده است

ویژگی های آماده برای استفاده و متعلق به سازنده یا شرکت است. در صورت خرید ملک آماده از یک شرکت ساختمانی، معمولاً می توانید با اقساط بدون بهره پرداخت کنید. با این حال، اموال خریداری شده از یک شخص فقط به صورت نقدی قابل فروش است.

املاک قبل از خرید

املاکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت آنها می گیرد و در طول برنامه ریزی خود مهلت تحویل را با دقت و شفافیت اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد تا تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه شما را پرداخت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی مشاهده نشده است. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها مصادف با همه گیری ویروس کرونا بود با چند ماه تاخیر تحویل داده شد، در حالی که شرکت ساختمانی خسارت وارده به مالکان را پرداخت کرد).

از جمله مزایای پیش خرید باید به خرید با قیمت بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و تغییرات جزئی در نقشه و همچنین امکان فروش و واگذاری ملک حتی قبل از اتمام ملک اشاره کرد. آماده.

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان نمونه ساخت سه بعدی در ساخت پروژه کاملا رعایت شده است. در بسیاری از موارد، ویژگی ایجاد شده از تصویر سه بعدی بسیار زیباتر است. پس به تصاویر ارائه شده تکیه کنید.

انواع اشیای مسکونی بر اساس ساخت و نوع

آپارتمان در یک ساختمان

این نوع املاک معمولا قیمت پایین تری نسبت به سایر املاک دارد. آنها آسایش ندارند و معمولاً به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و یک دستگاه تلفن داخلی محدود می شوند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل قرارگیری آنها معمولا در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگردان خود را ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

یک شهرک مسکونی که شامل چندین برج با امکانات هتل است

این تسویه حساب ها از نظر قیمت و تجهیزات و همچنین شرایط پرداخت برای بسیاری از خریداران جالب است. مجتمع های عظیمی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای عظیم هستند. شرایط اقساط بدون بهره تا 84 ماه در بسیاری از این پروژه ها موجود است و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. دیگر برای یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

بازار مسکونی دو طبقه

در اکثر مناطق قبرس شمالی به دلیل حفظ بافت جزیره امکان ساخت بیش از دو طبقه وجود ندارد. از جمله مناطقی مانند Snetpe و اطراف آن و همچنین Yeni Boaz و Otoken و اطراف آنها. ساخت و ساز در این مناطق تنها در 35 درصد از زمین مجاز است و در بقیه زمین، سازندگان مجبور به ساختن امکاناتی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، خطوط بهداشتی، کافه و سایر امکانات هستند. آنچه برای خریداران جالب است این است که سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است، زیرا ثبت املاک در قبرس شمالی نجیب است.

در قدر السحام تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این مجتمع ها نسبت به پروژه های برج زمین بزرگتری دارند.

این شهرها معمولاً امکانات رفاهی بیشتری دارند و معمولاً به ساحل نزدیکتر هستند. (زیرا منطقه ساحلی فقط مجاز است حداکثر دو طبقه داشته باشد.) امکانات رفاهی از سوپرمارکت ها تا ایستگاه های شارژ ماشین های برقی را شامل می شود.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بالا و مالیات پایین، در میان بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند، محبوب است. ویلاهای ساخته شده در اسنتپه مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. بسیاری از آنها برای فروش انفرادی نزد ما موجود است و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای فوق مجلل متناسب با سلیقه و شرایط شما در فایل های Euromay موجود است.

سوال بسیاری از عزیزان این است که خرید ملک آماده بهتر است یا خریداری شده؟

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند تحویل به موقع یا فروش املاک خریداری شده به افراد دارای چنین مشکلاتی هستید، در مورد قبرس شمالی کاملا در اشتباه هستید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران ملک حمایت می کند. و علاوه بر امتیازات عرصه و مدارک عالی، پس از پرداخت 35% ارزش ملک، کارت ملکی دریافت خواهید کرد و در صورت داشتن کارت ملکی یا مدارک در دفتر جزیره قبرس شمالی، خیر. 1. شما فرصت خرید و فروش دارایی را دارید.

علاوه بر این، دولت همچنان مبلغی معادل ارزش کل پروژه در بانک از سازنده بدهکار است تا در صورت تاخیر در پروژه به هر دلیلی بتواند از محل بلوکه شده سرمایه گذار را جبران کند.

اگر قصد خرید یک ملک سرمایه گذاری یا مسکونی یا هر دو را دارید، بهتر است وقت خود را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند. و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شود. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل زمان حال نمی شود.

سوالات متداول در مورد هزینه خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در شمال جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه قرار دارد و با کشورهای ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرز آبی مشترک دارد. بزرگترین سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان در سال های اخیر بسیار موفق بوده است.

جالب است بدانید که قبرس شمالی توسط مجله Live and Invest Overseas به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است. دلایل این انتخاب عبارتند از: ایمنی بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای عالی بدون آلودگی، تراکم پایین جمعیت و عدم وجود هرگونه تنش سیاسی.

حدود 50 سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری پس از تحریکات بریتانیا برای تضعیف قدرت قبرس به وجود آمد. قبل از جنگ ها و درگیری ها، ارزش پوند قبرس بسیار بیشتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس کاملا از بین رفته است.

پس از این درگیری، استان قبرس شمالی با جمعیتی ترک زبان در قسمت شمالی جزیره ایجاد شد. قبرسی های یونانی زبان در قسمت جنوبی جزیره زندگی می کنند که بیشتر آن کوهستانی است. قبرسی ها ترکی یا یونانی صحبت می کنند، اما ترک یا نونان نیستند، مثل عرب ها ایرانی هستند.

خرید ملک به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. اما به یاد داشته باشید که خرید از قبل همیشه به نفع شماست! با خرید پیش خرید به خصوص در ابتدای ارائه پروژه، این امکان را دارید که ملک را با قیمتی کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است خریداری کنید. همچنین در صورت خرید نقدی ملکی که دارای پیش مالکیت است می توانید از تخفیف بسیار بالایی بهره مند شوید. برای خرید پیش خرید می توانید بین 3 تا 5 درصد از قیمت اعلام شده تخفیف فوری دریافت کنید. همچنین، از پیشنهاداتی مانند تحویل در تمام وسایل خانه استفاده کنید.

آیا می توانیم از بانک های قبرس شمالی برای خرید اقساطی وام بگیریم؟

از نظر قانونی هیچ منعی برای این موضوع وجود ندارد به شرط اینکه 70 درصد مبلغ ملک را پرداخت کنید. اما به عنوان یک مشاور ما آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا خود شرکت های ساختمانی اقساط طولانی مدت بدون بهره را به شما پیشنهاد می دهند و شما می توانید با پرداخت تنها 30 تا 40 درصد ارزش ملک و مابقی بدون بهره و بدون گذراندن مراحل اداری، قرارداد را دریافت کنید. وام بانکی . . به یاد داشته باشید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی euromy حدود هفت درصد است. بنابراین استفاده از شرایط پرداخت سازنده به نفع شماست.


خارجی ها تحت چه شرایطی می توانند در قبرس ملک بخرند؟

لازم به ذکر است که تمامی اتباع خارجی و قبرسی برای شرکت در بازار پرسود املاک قبرس شمالی آزاد هستند. در این زمینه دو تفاوت اساسی بین یک خارجی و یک قبرسی وجود دارد:

ابتدا، بیگانه باید در کشور مبدا یک بررسی سوابق تهیه کند. علاوه بر این، اگر ملک در نزدیکی یک مرکز پلیس یا مرکز نظامی یا دفتر مهم سیاسی باشد، خارجی سندی دریافت نمی کند و نکته دوم این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند دریافت کند، اما قبرسی ها می توانند تعدادی سند واقعی داشته باشند. حد. اسناد ملکی

نگران نباشید، ما این مورد را از قبل بررسی کرده ایم و هیچ ملکی را بدون سند به شما نشان نمی دهیم. علاوه بر این، یک وکیل معتبر و قوی از شرکت ما تمامی مراحل را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.

با آگهی املاک مقرون به صرفه در قبرس شمالی مواجه شدیم. میخوای بخریم؟

دوستان عزیز قیمت ارزان بدون دلیل و قیمت گران بدون خرد وجود ندارد. ملک ارزانی که خریداری می کنید افزایش قیمتی ندارد. ممکن است مجبور شوید آن را به قیمتی کمتر از چیزی که آن را خریده اید بفروشید. زیرا ملک ثانویه قیمت سازمانی با ملک جدید ندارد. و مالک به صلاحدید خود قیمت تعیین می کند.

در ضمن بنگاه فروش املاک دست دوم به دلخواه شما از آن پورسانت می گیرد. و شما می توانید ملکی را با قیمت پایین خریداری کنید اما مشکلات زیادی از جمله نگهداری و عدم پشتیبانی فنی فروشنده دارید. اگر قصد خرید و زندگی دارید باید بدانید که با املاک زیر 125 هزار پوند اقامت شما همیشه موقت است و باید هر سال آن را تمدید کنید و فقط کسانی که دارایی بیش از 125 هزار پوند هستند می توانند بعدا درخواست اقامت دائم کنند. 5 سال

ما همچنین املاک دست دوم با کیفیتی را در آرشیو خود داریم که در آن اطلاعات کاملی در مورد تمام جنبه های آن ملک داریم. قیمت آنها متوسط ​​است اما ما کیفیت را برای شما تضمین می کنیم اما توصیه اول و دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است زیرا فقط با خرید از تولید کننده پشتیبانی فنی و اقساط بدون بهره دریافت می کنید و همچنین به دلیل ارتباط کاری گسترده ما با شرکت های ساختمانی، می توانیم تخفیف بسیار خوبی در هزینه رسمی املاک دریافت کنیم.

مزایای کلیدی خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای است که با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر مرز آبی دارد و همین موقعیت باعث توسعه بنادر تجاری در قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری جدا از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال، در میان صنایع دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مانند تسلا (Guncell) و ساخت خانه با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه پزشکی: فناوری مدرن IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

مهم ترین نکته ای که در سال های اخیر توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس جلب کرده است، کشف ذخایر گاز فراوان در جنوب شرقی جزیره قبرس است. توافقنامه بین دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی و منابع با منافع برابر به زودی منعقد خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس حضور دارد و به لطف هوای پاک و فقدان مواد مخرب لایه لایه لایه اوزون. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، نور خورشید آسیب بیشتری دارد.

جاذبه های طبیعی قبرس

پاک‌ترین دریا و ساحل: طبق گزارش‌های کمیسیون اروپا و آژانس محیط‌زیست اروپا (EEA)، قبرس با 99.1 درصد بالاترین کیفیت دریا و ساحل را در اتحادیه اروپا دارد.

طبیعت بکر: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر یا آفتاب پرست و بز کوهی از جمله جانوران بومی و گونه های بومی منطقه هستند. گونه های کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و گل های تزئینی نیز بخشی از طبیعت دست نخورده این جزیره زیباست.

تاریخ و فرهنگ جاذبه

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق بوده است. معابد یونانی (مانند بلاپاییس و گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس و فاماگوستا) بسیار زیبا هستند. کاخ وونی در لفکا نیز یک کاخ سلطنتی بود که در زمان رژیم ایران برای جزیره ساخته شد. علاوه بر فروش املاک در قبرس شمالی یورومای، بسیاری از ساختمان های صلیبی در این شهر وجود دارد، مانند کلیسای بزرگ St. هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.


علاوه بر آثار تاریخی می توان از فرهنگ غنی قبرسی ها نیز صحبت کرد که تلفیقی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است که گردشگران و مهاجران بسیاری را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

غذاهای ارگانیک و سالم مدیترانه ای قبرس که با غذاهای محلی و بدون افزودنی تهیه می شود یکی از دلایل سلامت عمومی بالا و افزایش طول عمر ساکنان قبرس می باشد.