پمپ های کارواش صنعتی نوعی پمپ پیستونی صنعتی هستند پمپ های پیستونی در صنایعی که نیاز به فشار بالا دارند مانند شستشو و آبیاری استفاده می شود و از کارواش صنعتی برای شستشو و تمیز کردن انواع سطوح استفاده می شود در ادامه پمپ کارواش را توضیح می دهیم و چگونه آن را انجام دهیم با ما همراه باشید

تعریف واتر جت

پمپ های واتر جت صنعتی یا کارواش آب را با فشار معمولی دریافت می کنند. در مرحله بعد آب را ذخیره کرده و با فشار بسیار بالا از نازل بیرون می برند. این نوع پمپ کارواش یکی از پمپ های جابجایی مثبت محسوب می شود. پمپ های جابجایی مثبت برای انتقال مایعات مختلف در حجم ثابت و فشار بالا استفاده می شوند. پمپ پیستونی زمانی استفاده می شود که فشار خروجی بالایی مورد نیاز باشد، مثلاً 100 تا 1000 بار. به همین دلیل است که گاهی اوقات این محصولات را پمپ های پیستونی فشار قوی یا فشار قوی می نامند.

انواع پمپ کارواش

پمپ کارواش بر اساس دمای آب خروجی از نازل به دو نوع نازل آب سرد و نازل آب گرم تقسیم می شود. مدل آب گرم مجهز به سیستم آبگرمکن در خود جت آب است. آب سرد اغلب در کارواش ها استفاده می شود.

قطعات پمپ کارواش صنعتی

به دلیل عملکرد مشابه دستگاه های پمپ در کارواش ها، قطعات آنها نیز اغلب یکسان است. تفاوت اجزای آن فقط در نوع دیافراگم یا پیستون است. پمپ های دیافراگمی برای کارواش دارای قطعاتی مانند دیافراگم، کمپرسور و موتور پنوماتیک می باشد. اجزای پمپ های پیستونی پیستونی، شیر ورودی و شیر خروجی می باشد. در زیر هر یک از این اجزا را توضیح می دهیم:

موتور پمپ کارواش

یکی از لوازم جانبی و قطعات مهم در هر دستگاهی است. موتور ششم موتور قلب دستگاه است. این موضوع در مورد پمپ های کارواش نیز صدق می کند. موتور نقش مهمی در این تجهیزات دارد و نیروی مورد نیاز برای کار را تامین می کند. پمپ های کارواش و تجهیزات سنگین و سنگین به موتورهای قدرتمند نیاز دارند. قدرت موتور بر حسب وات اندازه گیری می شود. اندازه مخزن کمپرسور نیز برای تقسیم موتور استفاده می شود.

تفاوت پمپ در کارواش های صنعتی و خانگی با توجه به موتور آنها مشخص می شود. موتور پمپ مورد استفاده در کارواش صنعتی دارای قدرت بیشتر، دوام بیشتر و کیفیت بهتری است.

فیلتر آب ورودی

فیلتر ورودی آب یکی دیگر از قطعات پمپ کارواش صنعتی است. آبی که در مخزن خودرو وارد سیستم آبپاش می شود حاوی ناخالصی است. به همین دلیل وجود فیلتر آب می تواند از ورود ناخالصی ها به پمپ جلوگیری کند. در واقع این فیلتر آب برای تصفیه آب ورودی کار می کند. وجود این دستگاه با جلوگیری از نفوذ ناخالصی ها باعث افزایش دوام و پایداری دستگاه می شود.

شلنگ پمپ شستشوی صنعتی

یکی از مهمترین قطعات و لوازم جانبی پمپ کارواش صنعتی شلنگ است. عملکرد لوله نشان دادن کارایی پمپ و جریان آب است. اندازه قطر لوله با مقدار آبی که در یک زمان معین از پمپ خارج می شود تعیین می شود. انواع لوله ها تک لایه و دو لایه می باشد. لوله های دولایه بدیهی است که دوام بیشتری دارند. بیشتر شیلنگ های پمپ کارواش 1/4 اینچ قطر دارند. لوله پمپ باید از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. زیرا این نوع کاربرد به فشار آب بالا نیاز دارد. جنس لوله نیز فلز و پلاستیک است. این دو در دوام و انعطاف پذیری متفاوت هستند. لوله های پلاستیکی انعطاف پذیری بیشتری دارند و لوله های فلزی مقاومت بیشتری دارند.
https://ni3music.com/news/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9/نازل های لوکس ماشین

نازل یکی از عناصر پمپ های کارواش صنعتی است. هدف این دستگاه تعیین فشار آب خروجی و نوع پاشش آب می باشد. نازل در واقع وظیفه کنترل جریان سیال از طریق شیلنگ را بر عهده دارد. نام دیگر آن سرشلنگ یا افشانک است. ساختار آن نیز به شکل لوله ای با مقاطع مختلف است.

پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین برندهای پمپ کارواش می باشد. این شرکت در سال 1918 در ایتالیا تاسیس شد. سابقه و تجربه این برند در زمینه محصولات کشاورزی و لوله های آب منجر به ایجاد لوله های باکیفیت شده است.

ویژگی های پمپ برتولینی

کیفیت بالای پمپ کارواش برتولینی بی نظیر است. این شرکت از ابتدا بر حل مشکلات پمپ های کارواش از جمله صدای زیاد، هزینه بالا و وزن زیاد تمرکز داشته است. استفاده از این پمپ در کارواش ها، شستشوی خودرو زمان کمی می برد; زیرا فشار پمپ های این شرکت بسیار زیاد است.

خرید پمپ کارواش صنعتی.

Abniro یک فروشگاه تخصصی و اتصال دهنده تجهیزات صنعتی است. در این فروشگاه انواع محصولات صنعتی از قبیل پمپ و بوستر خطوط لوله آبرسانی، پمپ های صنعتی و نفت، خطوط لوله و شبکه های انتقال، کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده، سیستم های فیلتر، سیستم های آبیاری، آب و فاضلاب به فروش می رسد. مواد شیمیایی، لوله های پلی اتیلن و غیره این گروه در کنار تیمی از متخصصین که شامل کادر فنی و مهندسی سطح بالا می باشد، توانسته است محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه دهد.

بازرگانی آب نیرو دارای یک بخش فنی، مهندسی و ساخت برای رفع نیازهای خاص مشتریان در صنایع مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، تولید برق، چوب، کاغذ و بسیاری دیگر می باشد. البته در این راستا با شرکت های بزرگی مانند پالایشگاه های نفت و گاز، پتروشیمی، اکتشاف نفت و گاز همکاری می کند.