تلگرام با ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان یکی از پرکاربردترین پیام رسان ها در بین ایرانیان است. اخیراً این شرکت جدیدترین طرح اشتراک خود را با نام Telegram Premium برای تلفن های همراه راه اندازی کرده است که جذاب است و ویژگی های جدیدتری نسبت به نسخه رایگان تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد. تصاویر متحرک پروفایل، مدیریت چت، حذف تبلیغات، دانلود سریع فایل و ... تنها بخشی از ویژگی های جذاب تلگرام پریمیوم است. در ادامه این مقاله به بررسی همه چیز در مورد دانلود برنامه اندروید و تلگرام پریمیوم می پردازیم.


تلگرام پریمیوم چیست؟

همه چیز در مورد تلگرام پریمیوم

تلگرام پریمیوم نسخه پولی تلگرام است که امکانات و قابلیت های جذابی مانند تصویر پروفایل متحرک، مدیریت چت، حذف تبلیغات و دانلود سریعتر فایل و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. دلیل اصلی معرفی نسخه پولی تلگرام کسب درآمد برای مدیران این اپلیکیشن از کاربران است. در واقع با معرفی نسخه پریمیوم تلگرام، یک سری امکانات اضافی و جذاب فقط در اختیار کاربرانی قرار می گیرد که هزینه ماهانه به تلگرام پرداخت می کنند.


لازم به ذکر است که جای نگرانی نیست و نسخه رایگان تلگرام همچنان همانطور که باید کار می کند. به عبارت دیگر تمامی امکانات ارائه شده در نسخه رایگان تلگرام به قوت خود باقی خواهد ماند و از این پس می توانید بدون پرداخت هزینه از امکانات آن استفاده کنید. بنابراین مشخص است که در نسخه پریمیوم تلگرام توابعی وجود دارد که در نسخه رایگان نیست. در متن زیر به تفاوت ها و مزایای تلگرام پریمیوم می پردازیم.

ویژگی های پریمیوم تلگرام

همه چیز درباره تلگرام پریمیوم

نسخه پریمیوم تلگرام برخی از محدودیت های موجود را حذف کرد و ویژگی های بیشتری را ارائه کرد. در واقع همین ویژگی های جذاب دلایلی هستند که کاربران را به استفاده از تلگرام پریمیوم ترغیب می کنند. برخی از ویژگی ها و عملکردهای نسخه پریمیوم تلگرام شامل موارد زیر است.

حذف تبلیغات

تلگرام اعلام کرده است که کاربران تلگرام پریمیوم دیگر تبلیغاتی را مشاهده نخواهند کرد. در واقع با دانلود نسخه پریمیوم تبلیغات گاه به گاه تلگرام به طور کامل حذف می شود و پس از نصب تلگرام پریمیوم به هیچ وجه تبلیغاتی را مشاهده نخواهید کرد.برای دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم کلیک کنید.


برچسب های منحصر به فرد

در نسخه رایگان تلگرام استیکرهای زیادی وجود دارد اما با دانلود تلگرام پریمیوم استیکرهای زیادی با قابلیت سازماندهی و سفارشی سازی در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین این پوسترها از پوسترهای معمولی بزرگتر هستند و جلوه زیادی دارند.

سرعت دانلود بالا

برای دانلود نسخه رایگان تلگرام معمولا بخشی از سرعت اینترنت گرفته می شود اما با نصب تلگرام پریمیوم دیگر این مشکل وجود ندارد. به عبارت دیگر می توانید فایل ها را در زمان کمتری نسبت به سرعت دانلود بسته اینترنت خود دانلود کنید.

تبدیل صدا به متن

همانطور که به یاد دارید، تلگرام مدت ها پیش از قابلیت ارسال پیام صوتی پشتیبانی می کرد. این گزینه همچنان در نسخه رایگان وجود دارد، اما در نسخه پولی تلگرام تجربه بالاتری خواهید داشت. این برنامه گفتار شما را در محل تایپ کرده و در قالب یک پیامک برای گیرنده ارسال می کند. این اپلیکیشن مخصوصاً برای مناسبت های رسمی که می خواهید برای کارفرمای خود پیام ارسال کنید و در محیط های شلوغ مفید است.

افزایش ظرفیت

همه چیز در مورد تلگرام پریمیوم

در قسمت های مختلف این شبکه اجتماعی امکاناتی برای تلگرام در نظر گرفته شده که در نسخه پرمیوم آن دو برابر می شود. به عنوان مثال، نسخه رایگان این برنامه به شما امکان آپلود فایل تا 2 گیگابایت را می دهد. در تلگرام پریمیوم به راحتی می توانید فایل هایی تا حجم 4 گیگابایت آپلود کنید. همچنین در نسخه رایگان تلگرام حداکثر ظرفیت گروه ها 5 هزار نفر است. ضمناً در نسخه اشتراکی این برنامه می توانید گروه هایی با ظرفیت 10000 نفر ایجاد کنید.

عکس پروفایل عکاسی

نسخه رایگان تلگرام به شما این امکان را می دهد که از ویدیوها برای پروفایل خود استفاده کنید. اما همچنان فقط تصویر ویدیو را به کاربران نشان می داد. اما می توانید تلگرام پریمیوم را دانلود کنید و عکس پروفایل خود را متحرک یا متحرک کنید.

علائم و نشانه های خاص

کاربران پریمیوم تلگرام آیکون خاصی در کنار نام خود دارند و با سایر کاربران عادی تفاوت دارند. بنابراین، هر کسی که نمایه شما را ببیند به راحتی متوجه می شود که از نسخه پولی این برنامه استفاده می کنید. البته اگر آشپز نیستید این روش برای شما مناسب نیست.

مدیریت مکالمه بهتر

اگر عضو کانال ها و گروه های زیادی هستید، می توانید به لطف Premium Telegram تا 20 پوشه ایجاد کنید تا صفحه تلگرام شما خیلی شلوغ نشود. همچنین می توانید هنگام باز کردن تلگرام یکی از پوشه های خود را انتخاب کنید تا به صورت پیش فرض باز شود.