همه وب سایت هایی که می خواهند در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی کنند باید محتوای منحصر به فرد و درجه یک داشته باشند و تکنیک های نوشتن محتوا باید شناخته شده و البته به درستی استفاده شود. برای اطلاعات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید.

پس از اینکه نام گوگل در بین مردم و مدیران سایت ها معروف شد و همه مردم برای نیازها و راه حل های خدمات خود به گوگل مراجعه کردند، گوگل به این فکر افتاد که باید کیفیت خدمات خود را به کاربران خود ارتقا دهد. در همین حال، گوگل به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به کاربرانی که از طریق جستجو وارد سایت می شوند، توصیه می کند که تمامی سایت ها مقالاتی با کیفیت بالا منتشر کنند و از محتوای تکراری خودداری کنند. گوگل برای رهایی ذهن همه وب مسترها از پیروی از این قوانین و مقررات، الگوریتم های پایداری مانند الگوریتم پاندا را ایجاد کرده است.

مدتی پس از شروع سیاست سختگیرانه گوگل در قبال مدیران سایت، بسیاری از نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا به این فکر افتادند که با چاره اندیشی از مشکلات تولید محتوای درجه یک خلاص شوند و به تکنیک جادویی و بازنویسی محتوای عجیب دست پیدا کردند!

با جرقه این ایده در ذهن مدیران سایت، محتوا نویسی در بین سئوکاران و نویسندگان محبوب شد. اما گوگل تسلیم نشد و ماجرا را فهمید و فقط محتوای بازنویسی شده را شناخت و تمامی زمینه های کارشناسان سئو و محتوا نویسان را حذف کرد!

اما بازنویسی محتوای خود برای ایجاد محتوای حرفه ای درجه یک که می تواند به شما در کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو کمک کند، امکان پذیر است. استفاده شده. کافی است رازهای نگارش فنی را بدانید. این مقاله نحوه نوشتن مقاله را به طور مفصل توضیح می دهد.

اگر می خواهید از ایجاد محتوای عالی و حرفه ای برای وب سایت خود با حداقل تلاش لذت ببرید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله از Tesmino استفاده کنید و به یک بازنویس محتوا حرفه ای تبدیل شوید.

محتوای بازنویسی چیست؟

شاید در فاز اول از خود بپرسید که بازنویسی محتوا دقیقا چیست و چه تفاوتی با سایر روش های تولید محتوا دارد!؟

وقتی در مورد محتوای متنی می نویسید، واقعاً مجبور نیستید از ابتدا محتوا ایجاد کنید، بلکه باید از محتوایی که نویسنده دیگری با دانش و قدرت خلاقانه خود قبلاً ایجاد کرده است، زحمت بکشید. شما کمک دریافت می کنید و در مورد محتوای خاصی می نویسید.

تفاوت بین تصحیح، نگارش و ترجمه محتوای متنی چیست؟

اگر فقط دنیای سئو و تولید محتوای مقاله را می شناسید. این سوال ممکن است برای شما هم پیش بیاید. تفاوت بین ایده هایی مانند بازنویسی، نوشتن و ترجمه چیست و چگونه آنها را از یکدیگر متمایز کنیم؟! این سه مفهوم در زیر توضیح داده شده است.

مفهوم ترجمه:

در ترجمه، محتوای دقیق بدون تغییر زبان ترجمه به زبان اصلی تغییر می کند. مترجم متن در هنگام ترجمه حق مالکیت آنچه خالق اصلی متن ایجاد کرده را ندارد و باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد. در واقع، شما اغلب اطلاعات زیادی در مورد متنی که ترجمه می کنید ندارید، و اگر بخواهید مداخله کنید، حجم زیادی از محتوا را در مسیر اشتباهی قرار می دهید.

بازنویسی ایده ها:

هنگام نوشتن محتوا، محتوایی که قبلا توسط شخص دیگری نوشته شده است، شکل و محتوای خود را تغییر می دهد. اما قلم اصلی نویسنده دست نخورده باقی می ماند و تا زمانی که روح اصلی متن حفظ شود، نوشتن ساده ترین و سریع ترین راه برای خلق مطالب نوشتاری است. همانطور که گفته شد، این روش روشی دشوار برای نوشتن محتوا به حساب می‌آید و فردی که این کار را بر عهده می‌گیرد باید اصول آن را به خوبی درک کرده و به بهترین نتیجه دست یابد.

مفهوم نویسندگی:

اما در نویسندگی، کار کمی دشوارتر از دو روش قبلی است و نویسنده محتوای متنی باید با کمک دانش، خلاقیت و ایده خود، محتوای ارزشمندی خلق کند که در عین حال، دانش جدید را به مخاطب منتقل کند. . برای اینکه نویسنده خوبی باشید، باید در مورد موضوع محتوای خود مطمئن باشید. چیزهای زیادی یاد بگیرید و عمق را به طور کامل درک کنید. به یاد داشته باشید که مخاطبان شما ممکن است سوالات زیادی داشته باشند که باید در محتوای خود در نظر بگیرید و به آنها پاسخ دهید.

چه نوع محتوایی بهتر است؟

در دنیای سئو و دیجیتال مارکتینگ، محتوایی که اطلاعات جدیدی را به مخاطب اضافه می کند و برای او ارزش ایجاد می کند و در نهایت منجر به خرید و درآمد برای کسب و کارهای خاصی می شود، امتیاز بالایی می گیرد. کپی محتوای بدون ارزش اتفاق نمی افتد!

بنابراین مهم نیست که از کدام روش های تولید محتوا استفاده می کنید. اگر محتوای شما برای یک کسب و کار ارزش و درآمد ایجاد نمی کند، پس چنین محتوایی بی ارزش و بی ارزش است!

بازنویسی محتوا خوب است یا بد؟! باید از یک شمشیر دولبه محافظت کرد!

بسیاری از مدیران سایت مخالف روش بازنویسی محتوا هستند و گروهی دیگر این روش ویرایش محتوای متنی را می پسندند. در زیر لیستی از مزایا و معایب محتوای بازنویسی شده است تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید که آیا این نوع محتوا برای شما مفید است یا خیر؟!

مزایای بازنویسی محتوا

از جمله مزایای بازنویسی محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید سریع

برنامه های مختلف

هنگام ساخت لینک استفاده می شود

تشخیص رونویسی دشوار است.

آسان برای ویرایش

معایب بازنویسی محتوا

البته بازنویسی معایبی هم دارد:

عدم جذب کاربر

توسط گوگل به رسمیت شناخته شده است

قدرت سئوی سایت را کاهش دهید

افزایش اعتبار کلی وب سایت

سخته جمع کردن